Hae tästä blogista

sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Joku Paikallinen Bändi @ Silja Europa 21-22.12.2012

Terveisiä Ruotsista! :D

Marraskuussa sattu vahinko, ku osallistuin arvontaan ja menin sitte voittamaan. Joku Paikallinen Bändi järjesti arvonnan, jonka voittona oli risteily Silja Europalle kattoo bändiä.

Lähettiin Annan kanssa kahestaan liikenteeseen ihan innoissamme; pitkästä aikaa baariin ja pitää hauskaa ihan vaan kahestamme, keikalle, mutta ilman muusikoita. Muusikot on kivoja, mutta onhan se parhaan kaverin seuraki aika spessua ku asutaan niin kauakana toisistamme. (:

Siljalle päästiin ja puol kaheltatoista aikaan hinauduttiin mekin sitten baariin, monen muun seuraks. Istuttiin juomiemme kanssa pöydässä, ku viereisestä pöydästä isosta jätkäporukasta pari tuli juttelee mein kaa. Juteltiin muun muassa Joku Paikallisesta Bändistä ja naurettiin Annan kaa, ku pojat ei meinannu tajuta, et bändin nimi on Joku Paikallinen Bändi, ei että bändi ois joku paikallinen. :P Hihii, oli hauskaa. (:

Santtu, Tupe, Pyle ja Juuso vasemmalta oikeelle.
Joku Paikallinen Bändi alotti joskus ennen yhtä. Ne veti kolme 45 min settiä ja kaiken täysillä. Oli ihan parasta, Annan kanssa vaan tanssittiin ja naurettiin omiamme, sen jätkäporukan tyyppien kaa tanssittiin ja laulettiin vanhaa kunnon hyvää suomirokkia. Toimii!

Ekan setin alussa, ekan biisin aikana, juostiin Annan kanssa eturiviin kattomaan. Saman tien sitte bändin laulaja, Pyle, bongas mut siitä, rupes osottelemaan ja totes sitte mikkiin: "Kato, Sande tuli! Ootko sä Sande?". Siinä sitte olin et joo oon, mut ihmettelin, et wtf, mistä sä mut tiiät!: D Myöhemmin Pyle ja rumpali-Tupe, tuli jututtaa, ni kävi ilmi, et pojat oli oottanu mua ja stalkannu facesta. Nyt on pakko sanoo pojille terkkuja, et get a life ja lopettakaa viattomien ihmisten stalkkailu! :D Me ku Annan kaa oltiin aateltu pitää matalaa profiilia..

Noh, ei se riittäny, et Pyle ekan biisin aikana kysy et oonks mä Sande, vaan se höpötti jatkuvasti musta jotain mikkiin. Nyt Pyle HILJAA! :D Toro pari kertaa keikoilla jotain mulle/musta höpöttäny ja näin, mut ei jooko joku täysin random muusikko? :D This is getting awkward.. Nii ja omistiha Pyle mulle biisinki, Jenni Vartiaisen Ihmisten Edessä. Kiva biisi, thänks Pyle. (:


Oli aika hauska, et Pyle koko aika lauleskeli mulle. Toisaalta siihen on vähä tottunu noitten muitten muusikoitten kanssa, mutta kivaa se on aina. (: Anna huomautti jossain vaiheessa, et joku nainen oli iha kateellinen mulle! Ahaha, anteeeeeks! :P Se vaa, et siihen ei oo tottunu, et lavalla olijat on hirveitä flirttejä!: D Annan kans todettiin, että jotain uutta koettiin tälläki keikalla!

Pylelle terkkuja, et ku ne tuli Tupen kaa juttelee mun ja Annan kaa, ni sen lisäks, et te pöllähitte jostain pusikosta, nii et mä säikähin, ni mun päässä soi koko aika se "disco, disco, disco"-biitti, mitä sä hoit! :D Jollain lailla iha hauska, mut Annaa rupes ketauttamaan sit ku oltii muutama tunti junassa istuttu lauantai-iltana!: D

Höpötettii poikien kaa muun muassa joululahjoista, et villasukat joululahjaks on just jees!(: Nii ja risteily tuli kuulemma ihan oikeeseen osotteeseen, koska oon nähny noi jo kahesti. Ja ku kerroin pojille, et viime risteilyllä Pyle oli sanonu, et äitin pitäis hakee mut pois sieltä, ni ne hajos. Sen lisäks Pyle, ku mä kysyin sie Baltic Princessillä sun nimees, ni totesit, ettei "hienot herrat kerro tuntemattomille nimeään!". Pakko sanoo, että sä et oo hienoo herraa nähnykkää! <3 Sillee kaikella rakkaudella tee Sande tietenki. :D Tätä nimitietoo ois tälläki risteilyllä tarttenu: me ny sun nimeäs tiedetty! Kutsuttiin sua Annan kaa MattiPekaks, ku mä olin sitä mieltä, et sua kutsuttii Matiks, Annan mielestä Pekaks, joten susta tuli sit MattiPekka. Tykkääks? :D

Nii ja pojat muisti vähän väärin mun nimen: oon Sande, en Sandra. Tokan setin aikana kuuntelin, et puhuuks Pyle Sandrasta Sanden sijaan ja ku kysyin Annalta, ni se totes, et Sande se sen mielestä sano. No varmistus Pyleltä ja damn, väärä nimitietohan siellä oli. (: Oli muute jo toinen kerta, ku muusikot luulee, et oon Sandra, etet (Novellan Jusulle terkkuja!)... ^^

No tota joo, hengattiin keikan jälkeen JPB:n kitaristin Juuson sekä vähä muittenki tyyppien kaa ja lopulta sitte puol kuudelta hyttiin ja nukkuu. (: Aamulla rankka herätys ja vielä ennen Helsinkiin saapumista yks setti JPB:tä. Vähän oli tyhjää tanssilattialla, ni ei ihan heti itekään kehdannu mennä tanssimaan Frontside Olliee, mut kyl se siitä lähti ainaki omalta osalta. Tietenki huonompi veto ku edellisenä iltana, ku kaikki vähä väsyneitä, mut sitä se elämä on, olipaha yleisöki surkeempi. (: Gotta say they're still awesome! :D


Siitä sitte väsyneenä satamaan ja juosten junaan. Vähä vielä oli ongelmia junien kaa, ku oli kaikki loppuunmyytyjä ja meinas väsyneet keikkailijat joutua seisomaan koko matkan Seinäjoelle, mutta sit kiltti konnari ohjas meijät lemmikkivaunuun istumaan. (: Anna vois olla mun lemmikki, ni sovittais joukkoon?:D

Ihan mielettömän upee reissu, en jättäis hetkeäkään väliin!<3 Suuret kiitokset Anna ja kaikki ne tyypit joitten kaa tuli illan aikana hengattua, nimiä en tiiä, mut hauskaa oli! :D Erityiskiitos JPB:lle sekä neljästä upeesta keikasta, hemmetin hienosta fiiliksestä, upeista muistoista että tietenki siitä, et päätitte just mut valita voittajaks tuhannen ihmisen joukosta!!(:

(kuvia ei oo: kuten sanoin, mun PITI olla vapaalla! :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti