Hae tästä blogista

sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Heijaste ja "one more time" -keikka

Otsikko kertoo kaiken: iik, Heijaste heittää vielä viimeisen keikan! Sen keikan, jota ei koskaan soitettu, mutta jonka kaikki haluaa nähdä! Uutisen kuullessani nuorenin salamana ainakin kaheksan vuotta. No kidding. Ää, mä oon ihan hirveen onnessani, koska Heijastehan on yks hienoimmista bändeistä. Tai siis oli. Tai on. En tiiä.

Ensimmäinen kesäkuuta 2013 ilmotettiin Heijasteen Facebookissa näin:
"Moro ihmiset, ja hyvää kesää! Kukaan ei ole koskaan meistä virallisesti ilmoittanut, että Heijaste olisi lopettanut, mutta kyllähän kaikki sen tästä syvästä hiljaisuudesta on varmaan ihan itse päätellytkin."


Sillon se oli suuri surku ja mäkin ehdin nähä bändin vaan kerran livenä (14.7.2011 @ Tammerfest Goes Viikinsaari, Tampere). Nyt kuitenkin ilmotettiin, että bändi soittais vielä sen viimeisen keikan, joka jäi aikoinaan soittamatta. Loppuvuodesta saadaan kuulemma tsiigailla keikkaa ja sehän on varma, et mun on pakko päästä tonne. Asioita joita ei voi missata. <3


Heijasteen (ikivanha jo) Silta yli kaiken -levy (2007) oli aikoinaan mun ehoton suosikki. Toimii edelleenkin erinomaisesti ja mun mielestä tää on näitä "ei-yhtään-huonoa-biisiä" -levyjä. Yksinkertaisesti hieno bändi, harmittaa et ku nää oli suurimmassa vauhdissaan ni ite olin nii nuori ja asuin korvessa, ni en päässy mukaan näihi meininkeihi. Hei mut pääsen ees tälle keikalle. (:

Joku vuos sitte :D
https://instagram.com/heijaste/ voi seurata poikien matkaa kohti viimeistä keikkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti