Hae tästä blogista

tiistai 3. maaliskuuta 2015

Kaksoisveljet

Whoa, blogi virallisesti avattu taas, kun on pakko kertoo teille tästä bändistä!! :D


Eilen Facebook ehotti mulle tällästä bändiä, en yhtään tiiä millä periaatteella, koska kukaan mun kavereista ei ees näköjäään oo tykänny tosta sivusta. Toisaalta kukapa noita ehotteluperiaatteita tietää.

En tiiä myöskään sitä, et miks avasin linkin ja menin kuuntelee julkasussa olevan linkin "Oot yhä mun unta". Tälleen kävi ja hei, toimii! Just sellasta mukavaa perus sähkökitara-suomipop/-rockia mitä on kiva kuunnella. Ei mikään liian vaikee kertsi, mut iha hauska, varmaan jees laulaa keikoilla messissä (?). Ei ehkä mitenkään hirveen erikoista, mutta eipä sitä tarttetakaan jos se peruskin toimii, eikö näin? Tietenki se musa on vähän hiomatonta, mut hei cmon totta kai se on ku ne keskenään sitä jossain komerossa vääntää. Kyl sit ku tulee ihan oikee lätty pihalle, ni ei mitään hiottavaa, mä luotan siihe. (:


Seuraavaks kuuntelin muitaki biisejä. Niitä täyty hinkkaa muutama kerta, et rupes toimii ja sit huomasinki, et olin kuunnellu niitä muutamaa biisiä tuntitolkulla, whops. Don't judge me! :D (Aurinko polttelee on kyl edellee semi outo, näin btw ku kuuntelen sitä just, haha.) Tällä hetkellä faveja on kyl Oot yhä mun unta, Kotiin ja Sua kaipaan.

Bändi on siis vuoden 2009 lopusta pystyssä asti ollu vesilahtelainen bändi (missä edes ON Vesilahti O.o). Nyt reilu 5-vuotiaalla bändillä Facebookissa on reilut 600 tykkääjää, mikä mua hämmästyttää, et niinkin vähän, koska musta nää oikeesti ansaitsis paljon enemmän. Bändin nimi tulee (kai, päättelin en oo tarkistanu mistää koska taustatyöt pyh :D) siitä, et (yllätys yllätys) kitaristi Joni ja rumpali Jimi on kaksoset.

En tiiä onko näillä muualla biisejä ku Youtubessa, mutta Spotifysta ei löytyny. Näitä vois meinaa oikeesti kuunnella sen levyllisenkin, että jos vaan on ni joku vois vinkkaa mistä saa musaa! (:

Täs kuvas ainaki näyttäis et livenäki ois vähä asennetta! Voisin jopa tsekkaa joskus livenä. (: Kerron kyllä jos teen sen!
Janne Saarinen - laulut
Joni Elomaa - kitarat
Julius Setälä - basso
Annika Ahtiainen - koskettimet
Jimi Elomaa - rummut

http://www.kaksoisveljet.fi/
Facebook

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti