Hae tästä blogista

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

51koodia ja Happoradio @ Tavastia 12.5.2012

Eilen oltiin kaverin Christan kanssa kattomassa Happoradioo Tavastialla, mutta niinhän siinä sitte kävi, että mä rakastuin lämppäriin. : D 51koodia oli semmonen perushyvä lavalla joo, mutta niitten musiikki <3. Etukäteen en tienny tästä bändistä ku nimen, enkä ollu jaksanu kuunnella musiikkia ennen tätä keikkaa, mut siis aivan loistavaa, kyllä musta heti fani tuli. Aikalailla semmonen perusbändi mulle, eli siis suomenkielistä rokkia ja tällee, ni mulle kyllä toimii.



 Ja kuten aina, ni mulla oli hirveet taistelut tän rumpalin kanssa, ku rumpaleista ei koskaan saa kuvia! :( Happoradion rumpalista en sitte saanu ollenkaa kuvaa, ku siin oli rummut ja kiipparit eessä. :( Mutta tässä on kuitenki toine niistä "hyvistä" kuvista mitä sain tästä rumpalista!





51koodia kommunikoi aika paljon lavalla keskenään, mistä mä tykkäsin kovasti, mutta Happoradio vois kyllä tätä harjotella vielä vähän. Happoradiossa jokainen soitti omat juttunsa eri puolilla lavaa, Aki Tykki hoiti spiikit ja tälleen, ei mitään kontaktia pahemmin. Mä ite tykkään ku bändit oikeesti soittaa kunnolla yhessä, ottavat kontaktia ja kaikkee (myös yleisöön se kontakti!). Yleisöön katselusta kyllä lähtee molemmilta bändeiltä pisteitä, koska kummastakaan bändistä ei mun mielestä kyllä yleisöön katottu, paitsi Happoradion Aki, ku se kävi laulaa yhen tytön eessä ja laitto sen tytön sit laulamaan kans hieman, mut oisko siinä ollu sit kaikki.












 Yleisö vaikutti tykkäävän. (:





 Tää on ennen keikkaa, ku Haapasalo tuli kitaraansa laittelee. (:




Mutta jotten mä ny ihan täysin vaan "haukkuis", ni Happoradion basistin muuvit oli mitä parhaimmat!: D Kyllä siinä todellakin nautti keikasta, ku se "pikkumies" oli siinä edessä! Jos ei muuta, ni kannattaa mennä Happoradion keikalle edes sen basistin takia! (:



Nauroinko? :D








No jos ei muuta, ni Happoradion keikka ei ollu siltä kantilta tylsää katottavaa, että niillä oli varsin vaihteleva setti! Ihmisen pyörästä vedettiin humppaversio, joka oli aika makee! :D Ihmisenpyörä on kyl mun yks suosikeistani, joten sinänsä harmi, et se "uhrattiin" moiseen, mutta pääasia että se soitettiin! :D Noi taustalla juoksevat ukkelit oli khuulit! (kuva yllä)





PMMP:n Mira kävi lauleskelemassa Puhu Äänellä Jonka Kuulen Akin kanssa.(:



Oho! Kattooko se peräti kameraan?! :o





Tässä vaiheessa Aki jako kiitoksia teknikoille sun muille, ni taputuksia.




 Jumanskavita! :D Nää oli kamalia! Mä en oo tietenkää ite tottunu tommosiin ihme posautteleviin juttuihin (joista tuli paperisilppua, mutta varsin vähän), koska ei Lovexilla oo tommosia. Ja kiitän onneeni ettei oo. Elämä meinasin sydänkohtauksen saada, ku noi ekan kerran pamahti siinä ihan nenän edessä ja ku noi oikeesti piti kovempaa ääntä, ku mitä Happoradio soitti lavalla. Aaaah, ei enää ikinä!




 Ja sit vikaan biisiin Aki pyys lavalle 51koodin rumpalin Olli-Matin.(:

Keikkojen jälkeen sitte yritettiin Christan kanssa päästä tän 51koodia laulajan (Hannun) kanssa juttusille, mutta te ette voi kuvitellakaan kui vaikeeta se oli! Ensin se vaa höpötti, höpötti ja höpötti joittenki tyyppien kanssa, sit se meinaski karata, mutta mä taputin sitä olkapäälle, et "älä lähe mihkää vielä", sit se ei lähteny, mut jumahti vielä vähän juttelee niitten tyyppien kaa. Sit ku Hannu VIIMEINKI pääs mun ja Christan luo me ehittii juttelee varmaa minuutin, ku joku fani vaa tunki siihen. O.o Okei, se oli jo vähä törkeetä, myönnän. Mä oon itekki tehny aika varmasti samaa, mutta mä takaan, että jos oon joskus tunkenu tollee törkeesti väliin ku joku mun "idoleista" on jutellu jonkun fanin kaa, ni mä oon ees hoitanu asiani nopeesti. Mutta tämä fani... se jutteli ihan sika kauan ton Hannun kanssa, kaiken lisäks ku ottaa huomioon, et se tunki siihe niinku aivan täysin vaa väliin, ni oli kyl aika törkeetä. Okei, ehkä mä oon vaa tottunu liian kohteliaisiin faneihin, ku nois piireis mis mä pyörin on oikeesti aika kivat fanit. (: Ja sit ku Hannu jutteli sen naisen kaa, ni Happoradion Aki käväs sie jakailee kuvia ja nimmareita, mut lähtiki ennen ku mä ja Christa saatiin Hannun kans jutut loppuun, et fucking nice. :( Tosi tyhmää! Ja muut Happoradiot ei sit tainnu ees tullakkaan, koska kyl me venattii sie vie jonku aikaa, mut lopulta päätettii vaa lähtee, et ei ne tuu. :/ Oisin halunnu sen yli-coolin basistin kans kuvaan!! xD


No sit ku se nainen siitä viimeinki lähti, ni juteltii vie iha hetken ton Hannun iästä (se ei suostunu kertomaan ikäänsä, mutta onneks wikipedia on kaveri. : D), ku siihen tuli toinen fani. Aaagh! Onneks tää oli asiallisen nopee. (: Sit ku se nainen lähti, mä syöksyin kuvaan, ennen ku tulee TAAS joku siihen.

Ilta oli aivan mahtava, kiitos Christalle, 51koodille ja Happoradiolle!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti