Hae tästä blogista

torstai 10. toukokuuta 2012

The Drives @ Amadeus, Vesku ja Marko @ Henry's Pub 9.5.2012

Joo, oli tällänen reissu tossa keskiviikkona. (: Lähin illalla Helsingistä junalla Tampereelle niin, että ysiltä Trellä ja asemalla tapasin Annan, jonka kanssa suunnattiin suoraan Amadeukseen. No eihän sielä ketään ollu, ei edes mein muusikoita. Ei siinä sitte, haetaan juotavaa ja ryhdytään odottelupuuhiin. Ekana driveseista tuli Jukka, jei. Jotain sen kanssa vähä juteltii, ennen ku se lähti pihalle soittamaan muita driveseja paikalle. No ne drivesit sitte tuli yks kerrallaan ja sekä Andy että Laz meinas kävellä mun ja Annan ohi huomaamatta meitä! :( Piti sitte vähä perään huudella "moita", ennen ku ne käänty ympäri ja tuli luokse.




Mut keikka oli tosi kiva. Okei, en mä oo nähny The Drivesilta ku yhen keikan (ennen tätä) ja tottahan se oli parempi, ku se kesän keikka oli Tammerfesteillä, ulkona ja sähkönen, iso lava ja näin, ni eihä Drives voinu sillo muuta ku olla paljo parempia ku jossai pienellä lavalla akustisesti. Näin siis puhuu sähkösistä keikoista pitävä. (: Mutta kiva keikka oli silti.






Jotenki tosi kiva, ku The Drivesien keikkoja on kiva kattoa, ku sen lisäks, että niitten lyriikat on tosi positiivisia ja kivoja, ni se valtava hymy, mikä Iinalla on koko setin ajan kasvoillaan on aika hurmaava!(: Ei noitten keikalla voi olla ku hyvä fiilis! Ja pointsit lähtee siitäki, et Drivesit kattelee yleisöä. Okei, ei kaikki, mut ainaki Andyn bongasin pariin kertaan tsiigailevan mua. (: Eli tosi isot plussat siitä, koska kuten miljoonasti sanottu, en tykkää niistä jotka vaa soittelee lavalla eikä kato kertaakaa yleisöä silmiin.







No Drivesien keikan jälkeen juteltiin taas hetken drivesien kanssa, ennen ku suunnattiin itsemme Henry's Pubiin, jossa Vesku ja Marko soitteli akkaricovereita. Veskuhan oli drivesien keikallakin ja seisoskeli siellä mun vieressä, ni jotain sen kaa juteltii tästä ja kysyttii mikä on Henry's Pubin ikäraja. Ei se tienny. No mentiin silti Henry's Pubiin ja hyvin päästiin sisälle.




Siinä meni oikeestaan aika kauan, ennen ku nähtiin poikia ja ne alotti keikkansa, mutta sit ne soittiki nii kauan, et tuli hyvä mieli. (: Mä en ollu ikinä ennen nähny Markoa, kuullu senki edestä, mutta nyt ku mä kuulin sen laulua ekaa kertaa, ni voi elämä! <3 Sillä miehellä on aivan uskomaton ääni! (Oli sit keikan jälkee pakko vähä kehua..) Ja joskus jos on mahollista, ni menkääpä noitten keikalle ja toivokaa, et ne vetää Pokerfacen, koska se oli hurjan sulosen kuulosta, ku Vesku ja Marko veti sen akkaristi, voi oisitte kuullu ne niitten " P-p-p-poker face":t, ahaha, voi ku sulosta.




No joo, mulla meni sit illan mittaa vähä lujaa (huom. ei alkoholin takia!), joten tuli vähä tehtyä yhtä sun toista hauskaa ja ei-niin-hauskaa, no ainaki mulla oli hauskaa. Jossain vaiheessa noitten poikien keikan aikana räkätettii Annan ja Katjan kaa jotain, ni huomasin vaa, et Vesku nauro mulle lavalta ja iski silmää. :D Sit sie oli semmone tyyppi, joka yritti iskee jokaista naista baarista. Enimmäkseen  se iski naisia tanssilattialta, joten ku mä olin eksyny tanssimaan ja huomasin sen tyypin tulevan mua kohti mä tein aivan uskomattoman tyylikkään loikan omalle istumapaikalleni. <3 Se oli tyylikäs, vitsi ku ei saatu nauhalle! :D Katja vaa sano, et sil miehel oli ollu vähä pöllämystyny ilme! Sori, mut mä en oo kiinnostunu! No voitte sitte kuvitella taas kui naurettiin. Oli vähä väsymystä ilmassa tai jotain.


 Vesku on nopee poika! :D Marko vasta kohottaa lasiaan ja Vesku on jo kumonnu.








Keikan jälkeen sitte Vesku käväs mein luona, lähti sitte bäkkärille jotain ja sillä välin Marko kävi mein luona ja Vesku tuli sit takas. Vesku kerto ties mitä kivaa ja jännää Käsikolme-faktaa, joita ei kai vie saa julkistaa (musa-bisnes on tyhmää, ku mitää ei saa koskaa kertoa heti! :S). Lopulta sit päätettii tyttöjen kaa lähtee Katjalle nukkumaan, kuitenki ku seuraavana aamuna mulla ja Katjalla oli kouluun ja töihin meno. <3 Nukuin mä sit 2,5 tuntia, ennen ku juna lähti kuudelta kohti Helsinkiä, et ehin kasiks kouluun. <3





Kiitos ihan sikana The Drivesit, Vesku ja Marko ja ERITYISESTI Anna ja Katja, koska toi ilta oli aivan paras! :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti