Hae tästä blogista

keskiviikko 2. toukokuuta 2012

MadCraft @ Bar Bäkkäri 30.4. ja 1.5.2012

Joo, oli tossa tommone lyhyehkö MadCraft putki. (: Maanantaina, 30.4. pojat soitteli Green Roomissa, Play My Music-tapahtumassa. Siellä oli joitain muitaki bändejä, mutten sitte ehtiny kattoo niistä ku yhen MadCraftin lisäks, ja senkään nimeä en muista ja oon liian laiska tarkistaakseni. :D Iha hyviä ne kuitenki oli...(:

Siinä ennen keikkaa, ku MadCraftin poikia näky ja ne moikkas meille, ni Miksun mielestä oli tosi outoa, et ne muistaa meijät. No siis pakko sanoo, et mun mielestä se ei oo outoa, ottaen huomioon, et Miksu on kuitenki käyny jo seitsemällä keikalla ja se luulee ettei noi sen pärstää muka tunne! Pyh ja pah sanon minä. (:


 Joskus vielä mä saan Jessestä HYVÄN kuvan. Voisin ottaa tän vuoden tavotteeks. : D Sitku on hyvä (lue: ei oo tärähtäny, heilahtanu tai Jessellä typerä ilme), ni oon ylpee itestäni! ...ja mun mallista tietenki kans.(:

Keikka oli semmonen perus. Tai siis hyvä oli joo, en oo ollu ihan hirveesti MadCraftin keikoille (vielä), ni en voi niitten mittakaavalla sanoa oliks se tosi hyvä vai vaan hyvä, mutta siis ite tykkäsin. Keikan jälkeen ku kyselin pojilta, ni neki oli joo ihan tyytyväisiä, paits Otto kyseli, et kuuluks sen rummut. Kuulu ne joo, mut Tompan laulusta ei saanu selvää...tai sit se vaa artikuloi huonosti!: D Ja sitte Tomppa tietenki pelmahti paikalle ku naurettiin sille. Sori mister T!(:





Mut siis keikka oli tosi kiva, energinen, huonoa huumoria ja näin. (: Pojille se perus, mulle ei iha vielä, ku en oo tottunu noitten hyvään lavakarismaan. :D Paits tietenki näilläki on jotain miinusta, ni sanotaan se vanha tuttu, et yleisöä vois kattoo kunnolla silmiin, eikä mitään "laalalaa, tuijottelen täs tonne takaseinään, etten vaan joudu kattomaan ketään silmiin". Ei yleisö pure! (: Musiikin soittaminen on kontaktilaji!
Musta on aina jotenki niin hauskaa, ku muusikot lavalla tekee jotain yhtä aikaa. Jotenki se on vaan niin mukavan näköstä, mukaansa tempaavaa, ku esimerkiks lavalla kaikki pomppii samaan tahtiin. Sori, nyt ei oo MadCraftista esimerkkiä, vaikka ne tekee just tätä pomppimista, ei vaan oo kuvaa tai videoo siitä.

Tässä videolla, 2:20, on niinku sulosin ikinä. :D Edguyn Dirk, Eggi ja Jens (aka kitaristit ja basisti) vatkaa tossa lannettaan niin coolisti, samaan tahtiin. Jotenki tämmöne "bändin yhteinen hetki" on iha huippu. Tekee vaa mieli liittyy messiin ja hyppiä (tai heiluttaa lantiota) mukana nii kovaa ku lähtee! :D Että keep it going jätkät, hyvältä näyttää!(:

Tässä näkyy vähän, et pojat pomppii tos just sillee coolisti, mutta minä <3 mun kamera, ei näy kunnolla. (: (ilmeet kymppi!)

:D Onko ees random, ku yhtenä välispiikkinään Tomppa vaa osotti mua ja Miksua ja totes, "nyt tulee biisi jota varmaa kukaa muu ku nää kaks ei oo kuullu", tai jotain vastaavaa. No joka tapauksessa oli vähä sillee, et "öö, mitähä me ollaan kuultu?" mutta päättelin sitte, et edellisellä viikolla Arabiassa oltiin kuultu se. Ja aivan, sieltähän tuli coverointi F-f-f-fallingista. Iha hyvä, tykkään kyl, kiva biisi ja hyvä bändiki nyt vie (siis Rasmukses ei oo mitää vikaa!:)

Keikan jälkeen sit jotain juteltii Oton ja Tompan kanssa, Juhon kaa jotai iha nopee ja Jesse saakeli karkasit heti! :( Ens kerralla täytyy varmaa ottaa sut het keikan jälkeen kiinni, ettet sä ehi karkuun. Mä tiedän etten mä ehkä oo mikää maailman ihastuttavin persoona, mutta oot ilkee! :( (huom. tähän väliin, että ei oikeesti mitään henkilökohtasta, just joking)

Nii no joo, Oton ja Tompan kaa sit juteltii jotain, Oton kans keskusteltii siit ettei Tompan ääni kuulunu, ku Tomppa ite tuli mein luo, jollon Otto sit sano Tompalle, et "viihdytä näitä" ja lähti ite töihi. : D Jotenki kuulosti hauskalta mun korvaan, et mun "idolit" viihdyttää mua ja et niil on oikee "vuorot". xD Haha, ootte kivoja.

Pelastin muuten taas tolla keikalla Tompan juomapullon.. Kuten silleki sanoin, ni kohta mä alan tästä henkivartijan urakasta vaatimaan palkkaa, ku joka keikal pelastan pulloja. Mutta kuten sit päätettii, ni alan palauttaa siitä lavanreunalta niitä pulloja, juomat kaadan vaa pois ja pullo pussiin! :D

Ja maanantain keikan vikana juttuna Juho sitte posetti kitaransa kans mulle, pyynnöstä toki tietenkin. (:


Tomppa: "Tiiäksää kui pahalta Juhon pää maistuu?"
Hei mister, kukaan ei pakottanu tulemaan noin kannibaalimaisesti kuvaan mukaan! ;)

Tiistain keikka oli iha jees, ei mitenkään kovin ihmeellinen. (: Tiistaina pojat siis soitti Bar Bäkkärillä, alakerrassa akustisesti. Mä en mitenkää iha hirveen suuri akkarikeikkojen fani oo, että siitä moinen "epäsuosio". :D Semmonen iha ok, mutta sähkönen tietenki on aina sähkönen. Hirveen kauan kesti keikan alkaa, ku noi vaa jotain sääti ja sääti ja sääti musiikkijuttujaan. No lopultakin ja hyvähä sieltä tuli.




 Otto ei ollu ollenkaan mukana ja Jesseki oli tolla takana piilossa! :( Pakko kyl ymmärtää, ku oli toi nurkka, mis noi soitti, nii pieni, et ei sinne mahtunu muutenkaan.

Kiitos keikoista pojat ja Miksulle kiitos seurasta!(: Luultavasti ens viikon maanantaina, 7.5. ois seuraava MadCraftin keikka Espresso Edgessä, Helsingissä, sekin akkaristi, ilmasesti ja sallitusti, mukana Face of God.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti