Hae tästä blogista

keskiviikko 30. toukokuuta 2012

MadCraft @ Pakila-päivä 30.5.2012

SATA!! Hyvä mä ja mun lukijat!(: Kiitosta vaa näistä sadasta. Lukukertoja on about 5120, et se on reilut 700 lukukertaa per kuukaus. JES, kiitos ihmiset! Lukijoitaki ilmottautunu jo 17, saataisko 20 täyteen joskus? (: Ja se samperin Ottoki vois kirjautua lukijaks, ku se kuitenki tätä lukee. : DD

No mut joo, mun sadas postaus kertoo tietenki mun elämäni tärkeimmästä asiasta. Eli keikalla olosta. Ei MC oo viä iha tärkeimmäks asiaks kuitenkaa ehtiny kivuta.. :D MadCraftilla on sit kunnia kuitenki olla sadannen postauksen keikan esittäjänä. :P

Meijän keikalle lähtö oli vähä miten oli. Kukaan musta tai mun keikkaseurasta ei ollu kattonu liian tarkkaan kauan sinne menee dösällä keskustasta tai mitää pysäkkejä tai mitää, et lähtettii vähä lennosta. Nii, jonka lisäks me oltiin sovittu, et nähtäis 18:15 rautatieasemalla, mutta koska pääsinki sitte edellisestä tapaamisesta paljon aikasemmin ku luulin, enkä jaksanu oottaa sit tuntia, ni soitin Christalle, ni me lähettii sit edeltä Pakilaan ja Miriam ja Henna tuli myöhemmin sit perästä. Sen verta tiukille vaa meni, et matkaan meni multa ja Christalta puol tuntia ja Miriam ja Henna lähti rautatieasemalta vasta puol 7. Eeeei paha. Niil meni kyl matka paljo nopeemmi ku meilt. No pääasia et ehtivät keikalle!(:

Me ku päästiin Christan kanssa keikkapaikalle oltii vähä, et "öö mitä", ku sie temmelsi semmosia polvenkorkusia enemmän ku laki sallii! :o Mehä oltii LEIKKIPAIKALLA, täh? Oltii sit aivan ulalla, et missä ihmeessä pojat soittaa. Mentii sit johki penkille istumaa, semmosen kohan vieree, et aateltii et pojat SAATTAIS ehkä esiintyä siinä (oltii oikees, yay!), mut oltii edellee vähä pihalla kaikesta. Nähtiin sitte pojat hetken kuluttua, ni tuli taas se perus "huh, ollaa ees oikees paikas". Kato mestarit asialla, ei koskaan eksyksissä! :P



Joo, siellä keikalla oli mein porukka, toi porukka tos poikien nenän ees ja noita lapsia äitineen ja isineen. Onhan seki varmaa kokemus soittaa tommosille kolmevuotiaille. Saavatpaha hyvän musiikillisen kasvatuksen. :P


Hahaa, hajosinko ees Jessen ilmeelle? Jotenki aivan järkyttyny.. : D

 Ekan biisin jälkeen Otto kävi vie vähä säätelemäs jotai, mut sitte oltiinki jo valmiita soittamaan kunnolla. (:


Täytyy kyl myöntää, et MadCraft on yks parhaimpia bändejä akkarina mitä tiiän. Pojat toimii sähkösesti hemmetin hyvin, mutta niin moni muukin bändi. Erikoisuus tässä onki se, et akkarikeikat on kans hirmu hienoja, niihin panostetaan. Biisit ei oo täysin samanlaisia akkaristi ja sähkösesti, mitä mä henkilökohtasesti arvostan ihan hirveesti, koska jos on aivan eri soittimet, ni kyllähän sen biisin kuuluuki olla iha erilainen ja on tylsää, jos esim. laulujen sävelkulku kulkee molemmissa samaa rataa. Tosta Oton ihme-rummusta mä tykkään! :D Mullei oo hajuukaa mikä sen nimi niinku on, mut se on niin khuul! Kovin monella muulla bändil ei oo tommosta ihme-masiinaa. Go Otto ja sen taikarumpu! (eiku mitääh?)


Ja kuten välispiikeissä aina, me saatiin taas kuulla mitä ihmeellisimpiä juttuja. :D Tomppa ois kuulemma halunnu mennä niis sumopuvuis kokeilee sumopainia, mut sinne oli nii pitkä jono, et se ei sit mennykkää, rankkaa. Täytyy kyl myöntää, et haluun kans joskus kokeilla, näyttää hauskalta! Tomppa hukkas vesipullonsa, katkas kitarasta kielen ja... öö.. no nii, oli jänskä keikka.




Välil kyl kuulosti vähä siltä, et Tompan ääni särkyy kohta, et vähä räsähteli, mut hyvin kesti loppuun asti. (: Vettä päälle ja kovempi ääni kurkusta, ni kyl se siitä. :P

 Oton ilme taas.. : D Mä otin tos keikan aikana ihan hirveen monta kuvaa Otosta, mutta varmaa kaikki feilas, ku Oton ilme oli tyhmä tai sit se kääns just päätä pois. :(






Hihi, mulla oli kyllä hauska keikka. Mä räkätin koko aika millon millekin asialle. Kivat vaa, et jossai vaiheessa Jesse katteli mua "lavalta" vähä ihmetellen.. :D



Tomppa sekoili tolla keikalla kyllä niiiin kympillä! :D Pojat oli soittanu jo jokusen biisin ja sit Tomppa spiikkas yhtä biisiä sisään. Sit Tomppa vaa sano, et tää on Let Me Breathe. Otto kerkes kerran lyödä siihe ihme taikarumpuunsa, mutta sit se pysähty ja totes Tompalle, et "se on soitettu jo". JAIKS! :D Sit Tomppa korjaski nopeesti, että eikä ku All I Want (Is You). :P



Ja Otto on ilkee! :( Pyysin, et ne tekis Lovelock'd:sta akkarivideon, ni se sano et se biisi on huono! Eikä ole! Oot väärässä! Son kiva biisi, ettekä oo ees soittanu sitä keikoilla aikoihi. :( "Ehkä joskus... Sit ku loppuu biisit kesken." PÖH!



Keikan jälkeen kävin tarra-pummilla. :D Enste sain vähän tarroja Jesseltä ja Tompalta, sit Ottoki tunki mulle tarroja. En kuitenkaa saanu (mielestäni) tarpeeks tarroja, ku vinguin sit siin koko aika asiasta, ni lopulta Jesse etti laukustaan vähä lisää. Jee. (: Noku musta tuntuu, et mä oikeesti käytän tarroja "ihan kohtalaiseen" tahtiin. Niitä nyt vaa jää kaikkiin roskiksiin sun muuta, en mä voi sille mitää, et ne tarrat ei haluu matkata mun taskussa. :P Tomppa lupas tuoda mulle ens keikalle (on se sitte ens viikolla tai heinäkuus, en tie) semmosen ison laatin tarroja. Oh yes, please!

Nii ja sit mä tein tän hienon banaani-vertauksen. :D Selitin Jesselle ja Tompalle siitä, et ekaa kertaa ku otin MadCraftin tarrasta takaosaa irti, ni se toi aivan elävästi banaanin kuorimisen mieleen! Noku se taustalappu on sillee kolmes osas ja sit... no en tiiä. Iha banaanin kuorimista se mun mielestä muistutti, vaikka oonki vaa kerran elämässäni banaania kuorinu, koska en ko hedelmää syö.





Hei ja Tomppa on tyhmä. Se nauro mulle. Kahesti. Okei, mä tiiän et oon tosi hauska. ^^ Mut se nauro ku selitin kahesti sitä, kui laitan tarroja aina roskiksiin, ku roskikset on sopivan matalalla mulle laittaa tarroja. :D No anteeks jos oon lyhyt, et oo kuule sen pidempi! Matkalla kotii keksittii Christan kaa, et pitääks täst lähin ottaa tikapuut mukaa ku laittaa tarraa johki, et enste tikapuut alle ja sit kiipee ylös laittaa tarran johki korkeelle. Toimis, right?






Ja kuten varmaan jo jotku saattaa arvata, ni me käytiin TAAS keskustelua mun ajamisesta. Oton eka kysymys taiski itse asiassa (vaihteeks) olla, et "tulitko autolla?". Tomppa sit hyvin jossain vaiheessa sano, ku ihmettelin, et miks niille jäi traumat siitä, ni se oli vaa "noku me ollaan huolissamme susta" tai jotain tämmöstä vastaavaa, et ne on huolissaan etten mä opi ajamaan ku mä en harjottele. :D No sori ny vaa. Kerroin kyllä, et kesällä Elmusrokkiin me tullaan kavereitten kaa autolla, joko vuokrataan tai sit josko saatais Annan vanhemmilta lainaan. En kyllä maininnu mitää siitä, et kuka ajaa....varmaan enimmäkseen Anna.. :P

Tomppa katkas G-kielen kitarastaan. Pälli..^^

No jaa, siinäpä se illan keikka sitte kai oliki. Sande kiittää seurasta Christaa, Petraa, Miriamia ja Hennaa!(:

PS. Ens keikalle voitais Otto ottaa tavote, et saan ees yhen ihmismäisen kuvan susta, right? :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti