Hae tästä blogista

perjantai 25. toukokuuta 2012

MadCraft @ Sveitsin Uimala 25.5.2012

Eka ongelma: mä otin tolta keikalta sata kuvaa. Se ei oo paha, semmone normi määrä, mutta ku kuvat otettii ulkona, ni tietenki kaikki sit onnistu tosi hyvin. Nyt sitte pitäis päättää, et mitä kaikkee mä tänne laitan, en mä ny SATAA kuvaa voi laittaa! :o vaikka kukapa sitä kieltäis....

No mut joo, tää päivä lähti enkun kokeella liikkeelle, vaikka just viime viikonloppuna Tompalle jankkasin, et perjantai on mulla vapaa päivä, et ehin hyvin tulla kattoo niitä Hyvinkäälle. No, ei ollu vapaapäivä, mutta ehin silti! ;) Piti kylläki kokeesta juosta hirveetä kyytiä Pasilaan, et ehin junaan, mutta I made it! Hyvinkäällä mä sitte olinki jo kaheltatoista, mutta meni sitte hetki, et kävelin tonne uimalaan. Puhelimen GPS:n avulla sitte kävelin, vaikka muutaman kerran jouduinki palaamaan askeleitani takasi. No loppu hyvin kaikki hyvin, paikalla ja ajoissa!(:


Kylhä siinä hetken joutu oottelemaan, et pojat tulis lavalle, mutta viihdytin itteäni sitte kattomalla muita esiintyjiä. Ne oli kaikki jotain koulun bändejä; osa hyviä, osa ei niin hyviä. Kivoja biisejä sieltä silti tuli, nostatti fiilistä kivasti.
Vähä tylsää oli tiesti ootella poikia, ku olin yksin liikkeellä, mutta eipä voi mitään. Tää oli eka keikka ikinä, jolla olin yksin, yay! Uusia kokemuksia.


Pojat tuli ja keikka saatto alkaa pienten säätöjen jälkeen. (: Keikka oli aivan huisi! Antaisin kymmenen pistettä, mutta koska tiiän, et parempiaki on, ni en iha niin paljoo kuitenkaa. Mut siis bändi ja olosuhteet ei ois enempää voinu antaa: aurinko paistaa ja pojat on energisiä lavalla. Yleisössäkään EI ollu vikaa, mutta tietenki enemmänki ois voinu olla (sori, oon hirvee valittaja! :D). Yleisö oli kuitenki hyvin messissä, ainaki ne jotka seiso lavan edessä, ei ne jotka istu jossai nurmikolla kauempana.

 YAY!


Pojat parat joutu olemaan kasvot aurinkoon päin, elämä on rankkaa, mutta enemmin niin, ku et yleisö ois joutunu siristelemään nähdäkseen ne, vaikka toki siihe ois tullu lava etee, mut blääh. Rusketusta! :D Ainaki mä sain kivasti, olin palanu jo ennen ku MadCraft alotti, vaikka istuinki varjossa..



Uii! Isoo plussaa hei! Joskus nurisin siitä, et musiikin soittaminen on kontaktilaji. No nää pojat joko on tajunnu sen itekki tai sit ne oppi siitä mun postauksesta asian. Mut siis onhan ne koko aika just jutellu sun muuta yleisölle, mutta nyt ku MC kattelee lavalta yleisöä silmiin, ni yay! Enää en motkota, nyt mä oon NIIN tyytyväinen teihi, että teille en enää valita tästä, seuraavalle bändille sitte. :D


 Cool kuva! :D Go Otto!

 Hei ilme?


 Tomppa jako tarroja eturiviin kesken keikan. (: Se yritti houkutella ihmisiä sieltä kauempaa eturiviin sillä, et ne saa sit tarroja, mut ei toiminu. :(

Keskittyny ilme!<3





 Hei tää on mahtava kuva! :D Tää on leikattu toisesta kuvasta, siks huonolaatunen, mutta siis Oton ilme on aivan huikee!! Joku nauttii lavalla olosta.. ^^




Keskittyny ilme part 2.

 MC pomppii, siks ne saattaa näyttää vähä tyhmiltä. :D






 Otto rikko basaristaan ton kalvon/whateveritis.


Hei tsekatkaa tästä poikien ilmeet! :D Aivan huippu! Meinasin eka rajata noi naamat erikseen ja isontaa ne, mut en sit jaksanu, mut näätte te muutenki.

 Otto tökkii Tomppaa? Vitun reilu! :D

Keikan jälkeen porukka meni lavan taakse/viereen jutskailee poikien kaa. Mä istun siin penkil ja jossai vaihees sit Otto tuli mun luo. Jonku juttelun päästä tultiin taas mun ajokorttiin. Ei, en oo ajanu kovinkaan paljoa. Sunnuntaina ajoin vähä. "Tuliks autolla?" No en tullu, ei oo autoa. "No meil ois auto, mut ei kuskia!". Kiitos TAAS tarjouksesta, mut mä EN lähe kuskaa teitä, koska oikeesti en uskalla viä, ku en oo tarpeeks hyvä. Ihme traumoja Otolle ja Tompalle jäi mun ajokortista. :D
...vaikka myöhemmin tuli mieleen, et ens kerralla pitää kyl suostuu niitten kuskis, koska sit meit ois auton kyydin viis. Mä oletan, et noi liikkuu useimmiten hlöautolla ja sit ku pikkasessa autossa on viis ihmistä plus soittimet, ni ei taitais tilaa olla kovinkaa paljoa. Kysymys kuuluu, mitä tehtäis sit, ku ei mahtuis kyytiin? Tomppa tungettais peräkonttiin? :D Mieluiten Tomppa, ku kukaa muu noista, koska muut ei yksinkertasesti mahtuis, T on sentää noista pienin.. (:

 Joku jätkä pyys Tomppaa piirtää käteensä. Enste piti piirtää ykssarvinen, sitte pizza ja näi. Pizzan jälkeen aloin kaivaa kameraa laukusta, ni en kuunnellu loppuja. Tomppa ei vaa tainnu arvostaa, et just se laitettii piirtämään. :D
(Tää jätkä tästä kuvasta: jos haluut noi kuvat mitä otin susta ja Tompasta, ni laitappa kommenttia tai sähköpostia tai jotain, jos vaan näät tän pyynnön!)

 Tompan taideteokset!

 Joku poika pyys Jesseä näyttää jotai skeittitemppua. Enste Jesse kokeili, mut sit se sano, et Tomppa on parempi, ni Tomppa tuli näyttää mallia.


Näitä mä sit sain pariinkiin otteeseen lisää!(: Enste Juholta pienen pinkan ku pyysin ja sitte Otolta pari. Kysymys kuuluu, et onks Otto jotenki pihimpi? :D Jätin sitte heti yhen tarran Hyvinkään rauttikselle.

2 People 2 Places

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti